3 saker

3 saker jag ser fram emot:

Höstlovet

Julen / vintern

Alperna på sportlovet

3 saker jag gillar:

Chips

Fotboll

min katt

3 saker jag inte gillar:

Broccoli

Måndagar

Falska personer

3 saker jag vill:

Åka till USA

Att man ska ha en till helgdag

Att .................

3 saker jag borde: 

Göra läxan

Duscha

Röra om i min chiapudding, hahaa

3 saker jag kan: 

Spela fotboll

Spela piano

Göra en volt (jättecoolt, eller hur)

3 saker jag inte kan:

Gå på händer

Åka till ett köpcentrum utan att köpa något

Sjuta med vänsterfoten

 

3 saker jag gör ofta:

öppnar kylskåpet

kollar instagram

gosar med katten

 

3 saker jag pratar om ofta:

Skolan

Vad jag ska göra

Fotboll

3 saker jag önskar mig:

En iPone 6s

Svarta bootcut jeans

Resa till USA

3 saker jag blir lugn av:

Tända ljus

Te

När alla människor i närheten är lugna

3 saker jag blir stressad av:

När jag håller på att komma försent

När folk tjatar på mig

När jag inte vet vad jag ska göra

3 saker jag ska göra i helgen:

Fira min födelsedag

Spela fobollsmatch

Blogga

3 saker jag gjort den senaste veckan:

Fyllt år

Spelat fotboll

Varit med kompisar

 

 
Allmänt | |
Upp