På senaste tiden...

Det här ären ny grej som jag har kommit på somjag kan göra. Jag hade tänkt att jag kan göra en liten uppdate på roliga saker som har hänt den senaste tiden. 
 
Förra helgen var jag på Gotland och hämtade min nya familjemedlem. För att på sommarlovet var vi på Gotland på en liten bondgård och där fanns det små kattungar. Så då bestämde vi att vi skulle köpa en och nu är han här hemma. Han är 12 veckor, rödvit och heter Alfons. Han är verkligen jättegullig och han somnar i ens famn hela tiden. 
 
Jag har börjat sexan och har träffat en del nya kompisar som jag har kommit väldigt nära. Vi har blandat våra klasser så att jag går i samma klass som min bästa kompis kompisar nu. Vi kommer att få betyg till jullovet ockå. Men jag mår bara dåligt av att prata om skolan för att det är helg nu så nu har jag skrivit klart om det.
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp